Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Helen - 12 oktober 2009 13:08

Nu har Sandra-stumpan flyttat... :(

Usch känns konstigt, tror fortfarande inte jag förstått det .

Hjälpte henne att packa förra veckan å sådär..

Miss you <3


Var nykter hela helgen, *stolt*

I Fredags var jag å fikade med Elin på ny-fiket(tror det va då iaf) lite dagvild :P

Vi gick elljusspåret oxå med sandra men tror det va på torsdan hmm.. aja :)

Fredag-kväll satt jag bara hemma, Sandra var hit å höll mig sällskap nå timmar.

I Lördags var jag,Marlene, Tindra, Thomas, Vinzent å Julia ute å myste på,

Det va invigning av Shell sen dom byggde om så vi var dit å kikade en sväng .

Sen va jag hundvakt åt Nemo nå timmar, go-fisen !

På kvällen där blev det bara lugnt, mys framför tvn . I går åkte vi ner till Syster med familj i fränsta, var där hela dagen,   vi lagade hemma-gjord pizza, så grymt gott va det ! =) Å Enya gumman bara växer, vackra lilla varelse ;D

Skönt att veta att man kan ha en rolig helg utan alkohol !

Ovant att vara pigg å allert hela helgen igenom :)


Imorse när man tittade ut så låg snön vit på taken, 3 timmar senare va den borta,

tö-äckel-slask-väder , usch å fy :S

tycker verkligen inte om hösten, väcker väldigt många jobbiga minnen ....


Nä nu ska jag ta itu med disken .


/H

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards