Alla inlägg den 24 december 2009

Av Helen - 24 december 2009 01:03

Men nu va det länge sen jag skrev nåt här..

det är mycket som har hänt.. men har inte känt nån ork att skriva om de..


Kom ner till Louise i fränsta idag, så nu sitter jag här i soffan som är min sovplats dom kommande 2 nätterna..

Ska åka upp till pappsen imorn å fira julafton, ska bli "mysigt" att få umgås lite med familjen!

Men helt ärligt så känner jag personligen att det inte är nåt att fira.

Är så fruktansvärt less på allt som har med allt att göra .

Känns som mitt liv är ett enda stort mörkt hål utan slut ..

Olycka å elände är vad mitt kära liv består av,, när vänder det (?)

min kropp går på tre bränslen, kaffe, ciggaretter och öl. känner mig som en zombie.

dagvild å tankspridd är jag å ..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Fy fan för dig...snacka om att totalt slå undan benen för en :S

det känns verkligen som att jah kan prata med dig om allt,

sättet du smeker min kind på gör mig knäsvag,

du får mig att le även när du inte ens försöker, du får mig att känna en sådan otrolig värme innombords utan att du ens vet om det,, när du ligger tätt intill och håller om mig så vill jag aldrig någonsin att du släpper taget ..

Så är det faktiskt.. Det känns i hela kroppen att det är så..

Ingen kan säga åt mig vad som är rätt eller fel, å absolut inte i ett sånt här läge.

Sen att det är helt omöjligt, usel tajming m,m m,m, det är nånting som jag med tiden måste försöka inse...och isf acceptera !


hur i he..... kunde jag tillåta det att bli såhär ??



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards