Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Onsdag 27/1

Av Helen - 27 januari 2010 18:27

Igår va frugan och nemo hit, vi va in på byn å spang lite ärenden, sen gick vi hem hit å fikade massa onyttigt och surrade på om allt och inget som vanligt =)

Så skönt att vi är vänner igen, har saknat våra pratstunder.

sen på kvällen va jag upp till T en sväng, sen blev det Desperate housewives för hela slanten :D tror jag såg 3 avsnitt, märke ju att dom nya äntligen kommit ut så :)


Idag har jag inte gjort nå mycket alls, Suttit hemma hela dagen förutom när jag va in på byn en sväng. Drömde om en tröja inatt som finns på "Jiges" här i ånge, Och det tar jag helt klart som ett tecken att jag borde köpa den ;D Så det ska jag gör imorn!

     


Usch klättrar snart på väggarna.. vill så gärna ha nånting att göra på dagarna..

OCH på kvällarna.. Dags å skaffa sig ett riktigt intresse kanske ?


Nä nu ska jag försöka lista ut vad man ska göra med denna kväll..


puss/H

 
 
Twixy

Twixy

27 januari 2010 21:20

vad var de för tröja då? :)
börja träna på kvällarna då! mår du bra av också och blir härligt trött efteråt! :D puss!

http://lillatwixy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 22 oktober 2012 23:58

Nu har det snart gått 3 veckor sedan allt rasade samman.. Jag har lyckats blockera alla tankar och känslor enda fram till nu. Eller har jag helt enkelt varit i chocktillstånd de senaste veckorna (?) Alla bearbetar vi saker olika, men jag har ju...

Av Helen - 12 augusti 2012 13:52

  Men jäkla förkylning!! Fel att bara ge med dig nån gång??.... Snor,snor och ännu mer snor,, hur mycket får det egentligen plats.. Orkar inte göra nånting vettigt :( Man sitter och dricker "morgon" kaffe kl 14 liksom .. Får se om man pallar at...

Av Helen - 28 juli 2012 00:26

Jag ger upp... :@

Av Helen - 26 juli 2012 16:19

Så nu kanske det blir lite fler inlägg,, sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på efter jobbet. Paniken kommer krypandes^ och det känns inte som jag får nånting gjort när det är såhär heller :-( vill inte göra nånting, samtidigt som man f...

Av Helen - 12 december 2011 09:33

If i die young, bury me in satin, lay me down on a, bed of roses,Sink me in the river, at dawn, send me away with the words of a love song..Lord make me a rainbow, I´ll shine down on my mother, She´ll know i´m safe with you when she stands under my c...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards