Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Helen - 29 januari 2010 21:12

Det blev iaf en liten resa till fränsta med Sofie förut idag,

tyvärr hann vi inte stanna så länge men fick iaf lite tid med Enya, hon bara växer å växer.. hänger inte alls med jah! älskade sötnosen.

2 av plaggen jag beställde hade iaf kommit, sommarkläder hmm(??) haha vad jag ska med dom till nu vette fan ;D

Aaa sen va vi in på byn en sväng, jag köpte hårfärg så imorn blir det färgning.

Har inte färgat håret på typ 5 månader nu så de är på tiden ;)


 


Ikväll är det bara lugnt för min del, skööönt att vakna utan ångest å skalle imorn!


Puss å hej /H

Av Helen - 29 januari 2010 10:35

Lyckades kliva upp kl 9 idag så man kanske äntligen kan få somna en vettig tid ikväll.. Sitter som en Zombie i soffan med en kopp kaffe, muums =)

Väntar på att Sofie ska höra av sig så vi kan hitta på nån Ooovettigt..haha nä men

tänkte kanske försöka få med mig henne ner till fränsta en sväng så jag får mysa lite med Enya <3

Fredag idag.. Tiden går snabbt men det är bra för då blir det sommar snabbare :)

Vet inte om jag känner för att gå ut imorn, börjar bli lite smått less på festandet.

Får se hur de blir, men skulle va grymt skönt att bara relaxa i helgen ;P


Nä nu ska jag ta skynda mig att ta itu med disken här "hemma" innan Sofie ringer,


ha en bra dag/H

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards