Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Helen - 17 augusti 2010 12:52

Alltså är det möjligt ?? att den redan är här ?!

Det är ju ap-kallt på kvällarna/nätterna/morgonarna nu .. Bara några få + grader juh .. Deprimerande .

 

Blev träning på grottan i söndags sen efter det ett varv i elljusspåret igen :)

Igår tränade jag tillsammans med Elin, sen gick vi en promenix !

Och nu imorse så stack vi iväg å tränade igen .

 

Nu sitter jag nere i Fränsta och väntar på att Louise ska komma hem...!!

Detta eviga väntande. Aja hon var ju snäll nog att lägga ut nyckeln åt mig iaf . ;P

Ska följa med henne och hämta älskade Enya på dagis, Känns som evigheter sen jag träffade go-knoppen min. Tyvärr så blir det långt mellan gångerna,

men fy vad det svider i hjärtat när hon inte känner igen en på en gång .. :(

 

 

Näe nu ska jag nog ta och snoka runt lite här hemma innan syster dyker upp ;D

Skyll sig själv, jag har faktiskt klarat av att inte röra nånting på 1 ½ timme nu. 

eeehh ja förutom datan då alltså ;) 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards