Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Soffläge..

Av Helen - 25 augusti 2010 13:23

Sommar, sommar, sommar..  Det är ju det bästa som finns,

att slippa långbyxor, tjocktröjor, att måsta använda jacka!

Bara en sån sak som att slippa frysa om händerna så fort man går utanför dörren..

Jag vill ha värme året runt utan att behöva krypa ner under täcket för att få den .

Nääe ni Positiva människor får säga vad ni vill,

men vädret den här sommaren SÖG !!

Nån vecka med sol och värme är väl ingenting att hurra över, 

ska ha det så minst 3 månader.

Nu väntar en kall, lång, mörk höst och vinter .


   


Andas...

Aja idag har jag ingen feber iaf. Tappade den inatt nån gång mellan 03:00-03:30.

Skönt vill ja lova, blir så jäkla snurrig av de.

vaknade flera ggr inatt, sover så dåligt när ja är sjuk, ligger å vrider å vänder på mig och drömmer massa knäppa saker...  Som tur är så sover hjärtat oxå dåligt så ingen risk att man stör hans nattsömn. 


Ja just det, va iväg på vårdcentralen igår, dom trodde det va en muskelsträckning i mag-sidan på mig, ingen träning på 4 veckor . WTF ?!?!!


Nu ska jag återgå till att ligga i soffan och inte göra nånting alls, bläää..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 22 oktober 2012 23:58

Nu har det snart gått 3 veckor sedan allt rasade samman.. Jag har lyckats blockera alla tankar och känslor enda fram till nu. Eller har jag helt enkelt varit i chocktillstånd de senaste veckorna (?) Alla bearbetar vi saker olika, men jag har ju...

Av Helen - 12 augusti 2012 13:52

  Men jäkla förkylning!! Fel att bara ge med dig nån gång??.... Snor,snor och ännu mer snor,, hur mycket får det egentligen plats.. Orkar inte göra nånting vettigt :( Man sitter och dricker "morgon" kaffe kl 14 liksom .. Får se om man pallar at...

Av Helen - 28 juli 2012 00:26

Jag ger upp... :@

Av Helen - 26 juli 2012 16:19

Så nu kanske det blir lite fler inlägg,, sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på efter jobbet. Paniken kommer krypandes^ och det känns inte som jag får nånting gjort när det är såhär heller :-( vill inte göra nånting, samtidigt som man f...

Av Helen - 12 december 2011 09:33

If i die young, bury me in satin, lay me down on a, bed of roses,Sink me in the river, at dawn, send me away with the words of a love song..Lord make me a rainbow, I´ll shine down on my mother, She´ll know i´m safe with you when she stands under my c...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards