Alla inlägg den 11 september 2010

Av Helen - 11 september 2010 13:18

Då var det helg igen.. Förstår verkligen inte vart den här veckan tog vägen. (?)

Har haft så jäkla mycket att göra heeeeela veckan. fullt upp varje dag.

Fast det har varit skönt oxå att känna att man gjort nå vettigt !

Har fortfarande inte satt igång med träningen. Vågar inte göra det innan jag känner mig riktigt pigg å kry efter mega-förkylningen . Det har ju en tendens att slå om då.


Orkar inte skriva om allt man haft för sig sen senaste inlägget.

Men lite kortfattat så har jag målat, målat, målat.. hmm,, och sen så målade man lite till för att sedan avsluta med lite målning ;)

Har även varit i Östersund en dag och i Fränsta en dag .

Pluggat till körkortet m,m. m,m. m,m.


Har ääääääntligen färgat håret oxå, hade nog inte gjort det på 4 månader så det var på tiden kan ja lova ;D



 

Såg efter jag knäppt bilderna att jag ser väldigt allvarlig o elak ut på allihopa.

Men va fan, det är väl bara en fasad eller hur ?! ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards