Direktlänk till inlägg 17 september 2010

En hel-dag ..

Av Helen - 17 september 2010 10:42

Igår var jag till Stan med Louise och Enya å kikade lite,

Fick köra både dit och hem, sweet, men var lite läskigt att köra i spö-regn

näe man aldrig gjort det tidigare.. Va heeeelt slut i kroppen när jag kom hem

pga att man suttit å spänt sig i bilen .

Köpte fingervantar till barnen sen blev det lite kläder till mig själv.

Var även in på skopunkten, kunde inte åka därifrån utan att gå in där å kolla:)

Men hittade inga som föll mig i smaken.. Sen Levde Enya om som ett djur där

inne , Sprang runt med 2-3 sko-horn, släpade en stol runt runt, rev ner skor från hyllorna, försökte gång på gång springa/smita ut ur butiken,(helst med ett par skor i handen) jag ljuger inte om jag säger att hon va strax utanför dörrarna 10 ggr.

Sen gick hon fram till en kille på typ 9 år och gav honom ett par höööögklackade skor, log med hela ansiktet och gick sedan därifrån hahahaha *asg* Ja hon är allt bra söt gosan !

Levde även rövare inne på ginatricot där hon va å ryckte i en dörr vid

omklädningsrummen så larmet gick !  Jäklar vad hon hoppade till,

det gjorde även jag som stod 2 meter bort :D







 
 
Anna

Anna

26 oktober 2010 14:46

Haha hade jag inte lagt upp dem på fb? Jisses! Tur jag la upp dem här då så du fick se dem! ;D Har nån till också tror jag :P

http://annaahlnas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 22 oktober 2012 23:58

Nu har det snart gått 3 veckor sedan allt rasade samman.. Jag har lyckats blockera alla tankar och känslor enda fram till nu. Eller har jag helt enkelt varit i chocktillstånd de senaste veckorna (?) Alla bearbetar vi saker olika, men jag har ju...

Av Helen - 12 augusti 2012 13:52

  Men jäkla förkylning!! Fel att bara ge med dig nån gång??.... Snor,snor och ännu mer snor,, hur mycket får det egentligen plats.. Orkar inte göra nånting vettigt :( Man sitter och dricker "morgon" kaffe kl 14 liksom .. Får se om man pallar at...

Av Helen - 28 juli 2012 00:26

Jag ger upp... :@

Av Helen - 26 juli 2012 16:19

Så nu kanske det blir lite fler inlägg,, sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på efter jobbet. Paniken kommer krypandes^ och det känns inte som jag får nånting gjort när det är såhär heller :-( vill inte göra nånting, samtidigt som man f...

Av Helen - 12 december 2011 09:33

If i die young, bury me in satin, lay me down on a, bed of roses,Sink me in the river, at dawn, send me away with the words of a love song..Lord make me a rainbow, I´ll shine down on my mother, She´ll know i´m safe with you when she stands under my c...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards