Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Helen - 21 februari 2010 11:34

Vaknade halv nio imorse. Det spelar ingen roll hur mycke jag försöker somna om så går det inte. Det märks verkligen att man kommit in i det här med att kliva upp tidigt varje morgon.

Igår umgicks ja lite med erik å sofie, va ner på plåten å hälsade på hasse.

Sen va vi hem till mig en sväng för erik va tvungen att hjälpa sofie med att få igång bilen :)

Igår kväll tog jag det bara lugnt, satt å kollade på Längdskidor(herrar) med Thomas. Shiiit vad spännande det va (och nu är jag faktiskt inte ironisk) =).

Sverige tog både OS-guld och brons ! Det va stort att få se.

Så tack till Thomas som tvingade mig att kolla *asg*


Sitter och är jätte röksugen nu, haha, kom på mig själv med att sitta å tok-skaka på ena foten nyss. Rökte upp sista ciggen igår *dumt*

Vill inte gå ut i det här skitvädret :(


puss/H

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards